Khamis, 14 Mac 2019

6 Cara Bagaimana BioVCO Boleh Membantu Mengatasi Hipotiroid

Terdapat banyak perbincangan mengenai bagaimana BioVCO boleh membantu merawat gejala hipotiroid , tiroid yang tidak aktif. Hipotiroid sangat biasa dan boleh berlaku tidak kira usia, tetapi peluang itu bertambah apabila anda semakin tua. 
Gangguan tiroid ini adalah lebih biasa daripada hipertiroid (tiroid yang terlalu aktif) dan tiga kali lebih biasa pada wanita daripada pada lelaki.

Teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut mengenai manfaat kesihatan BioVCO, terutamanya bagi mereka yang mempunyai hipotiroid!.

Faedah Kesihatan BioVCO Untuk Membantu Anda Merawat Hipotiroid Tanpa Ubat.

Mari kita mengkaji dengan lebih mendalam dan mengetahui punca dan gejala hipotiroid yang berpotensi (tiroid kurang aktif). Kebanyakan punca dan penyebab hipotiroid adalah seperti berikut:
  • Hashimoto Thyroiditis (gangguan autoimun)
  • Diet rendah dalam iodin
  • Kelenjar tiroid yang telah dibuang secara surgikal
  • Pendedahan radiasi dari rawatan kanser radiasi
  • Pelbagai ubat yang digunakan untuk merawat keadaan psikiatrik, kanser, dan keadaan jantung
  • Genetik
Terdapat banyak gejala hipotiroid seperti:
  • Berat badan atau kesukaran kehilangan berat badan
  • Kurang selera makan
  • Kehilangan rambut dan / atau rambut kering
  • Kulit kering
  • Keletihan
  • Kuku rapuh
  • Kemurungan
  • Kekejangan otot
  • Kadar jantung perlahan
  • Siklus haid tidak teratur
  • Goiter (apabila kelenjar tiroid mengalami keradangan)
  • Sembelit
  • Sensitif kepada suhu sejuk, terutamanya di tangan atau kaki
  • Sindrom terowong Carpal
Bagaimanakah BioVCO dapat membantu mengatasi gejala hipotiroid? Mari lihat sepintas lalu dengan 6 cara yang dapat membantu:
  • Membantu melawan keradangan
  • Melegakan dan Merawat Kulit Kering, Kacau dan Gatal
  • Membantu Berat Badan
  • Membantu meredakan Sembelit
  • Memberi Metabolisme dan Sistem Imun anda untuk Meningkatkan Keletihan
  • Membantu Mencegah Kehilangan rambut
Juga, saya akan menjawab 3 soalan biasa ini:
  • Berapa banyak minyak kelapa yang boleh saya makan sehari?
  • Apa jenis minyak kelapa mempunyai hasil terbaik?
  • Bagaimana saya boleh mengambil BioVCO dalam diet harian saya?
Mari kita mulakan!

Membantu melawan keradangan

Kesakitan bersama dan otot , yang disebabkan oleh keradangan, adalah gejala yang sangat biasa pada pesakit dengan hipotiroidisme. Peningkatan keradangan badan disebabkan oleh tahap hormon tiroid yang rendah.
BioVCO adalah salah satu pemakanan yang paling berkesan untuk memperbaiki tisu otot dan melegakan kesakitan sendi dan otot yang disebabkan oleh keradangan.
Untuk membantu mengurangkan kesakitan sendi dan otot, hanya urutkan BioVCO ke kawasan yang terjejas. Ini boleh dilakukan 3-4 kali sehari.

Melegakan dan Merawat Kulit Kering dan Gatal

Menenangkan dan Merawat Kulit Kering, Kacau, dan Gatal | Cara Minyak Kelapa Boleh Memanfaat Mereka Dengan Hypothyroidism
Kulit kering, berpeluh, dan gatal adalah masalah biasa yang dihadapi oleh pesakit  hipotiroid.Tiroid yang tidak aktif menyebabkan metabolisma menjadi perlahan yang seterusnya menyebabkan kurang berpeluh. Ini menyebabkan kulit kering, berpeluh dan gatal.
BioVCO sangat berkesan dalam merawat masalah biasa ini. Kandungan asid lemak membantu menambah kelembapan yang hilang dan membantu meningkatkan kesihatan kulit anda.
Untuk membantu menenangkan kulit kering, berkeringat dan gatal, urut memanaskan minyak di kawasan yang terjejas selama 10-15 minit. Biarkan selama 30 minit, kemudian mandi atau mandi seperti biasa. Ini boleh dilakukan sekali sehari.

Membantu Atasi Masalah Berat Badan

Penambahan berat badan adalah salah satu gejala hipotiroid yang paling biasa. Ini seperti hormon tiroid secara langsung mempengaruhi metabolisme anda. Mereka yang mengalami tiroid yang kurang aktif sering mengalami kesukaran kehilangan berat badan.
Kebaikan BioVCO untuk penurunan berat badan adalah kerana kandungan trigliserida yang tinggi. Ia adalah asid lemak yang berfungsi untuk meningkatkan metabolisma. Asid lemak rantaian sederhana ini boleh membantu mengurangkan berat badan . Tinggal untuk bahagian soalan artikel ini untuk dos yang betul untuk membantu anda mengurangkan berat badan.

Membantu meredakan Sembelit

Tahap hormon tiroid yang rendah melambatkan fungsi normal badan manusia. Ini termasuk saluran pencernaan, terutamanya usus kecil dan besar. Tahap tiroid yang rendah juga boleh melemahkan otot yang merangkumi saluran pencernaan. Ini menjadikan sukar bagi najis bergerak dengan mudah yang menyebabkan sembelit.
Kandungan asid lemak rantaian sederhana memberi tenaga kepada sel-sel usus. Ini merangsang pergerakan usus dengan meningkatkan metabolisme mereka. Minyak kelapa juga berfungsi sebagai julap, yang membantu melembutkan najis anda.
Tambah satu sudu teh minyak kelapa dara tambahan kepada 6-8 auns susu panas. Minum campuran ini setiap malam pada waktu tidur. Ini akan membantu mengekalkan sistem pencernaan anda.

Meningkatkan Metabolisma dan Sistem Imun anda untuk Mengelakkan Keletihan

Tiroid yang tidak aktif boleh menyebabkan keletihan , satu gejala yang menjadi pertempuran yang berterusan untuk banyak orang. Keletihan disebabkan oleh sistem imun yang lemah dan metabolisme yang rendah. Kandungan asid lemak rantai medium dalam minyak kelapa akan membantu meningkatkan sistem imun anda untuk membantu anda melawan keletihan.
Tambah minyak kelapa dara tambahan untuk diet harian anda. Tinggal untuk soalan soalan artikel ini untuk dos yang betul untuk membantu anda meningkatkan metabolisme dan sistem imun anda.

Membantu Mencegah Keguguran rambut

Membantu Mencegah Kehilangan Rambut | Cara Minyak Kelapa Boleh Memanfaat Mereka Dengan Hypothyroidism
Kelenjar tiroid yang tidak berfungsi dengan betul boleh menyebabkan keguguran rambut. Ia boleh menjejaskan pertumbuhan rambut (kulit kepala, kening, dan rambut dibadan).
Kandungan asid laurik dalam BioVCO sangat bermanfaat untuk keguguran rambut. Oleh kerana ia dapat menembusi jauh ke dalam setiap batang rambut, ia adalah satu cara untuk membetulkan keguguran rambut untuk mereka yang mengalami masalah tiroid yang tidak aktif.
Pada waktu petang sebelum tidur, urut menyejukkan minyak tambahan pada kulit kepala anda selama 5-7 minit. Tinggalkan semalaman dan basuh rambut anda dengan syampu lembut pada keesokan harinya. Ini boleh dilakukan beberapa kali seminggu.

Soalan Lazim Mengenai BioVCO Mengenai Tiroid Anda

Berapa banyak BioVCO yang boleh saya makan sehari?

Untuk kegunaan (diambil secara dalaman), anda boleh mengambil 2 hingga 4 sudu sehari. Sekiranya anda suka, anda boleh mulakan dengan 2 sudu besar dan sehingga 4 sudu besar.

Apa jenis BioVCO mempunyai hasil terbaik?

Untuk keadaan tiroid, anda hanya perlu menggunakan minyak kelapa dara tambahan untuk hasil yang terbaik.

Bagaimana saya boleh menjadikan BioVCO dalam diet harian saya?

Anda boleh menambah BioVCO sebagai tambahan kedalam minuman seperti kopi, susu, atau teh panas. Juga, gunakannya semasa memasak makanan. Anda boleh menambahnya kepada shake atau smoothies. Anda juga boleh menambahkannya kedalam sup dan atau salad anda.
Seperti yang telah kita katakan dari semasa ke semasa, setiap kes tiroid adalah unik. Apa yang boleh berfungsi untuk anda mungkin tidak berfungsi untuk orang lain dan sebaliknya. Sentiasa berunding dengan doktor anda untuk sebarang perubahan dalam diet anda.



1 ulasan:

  1. 6 Cara Bagaimana Biovco Boleh Membantu Mengatasi Hipotiroid ~ Tiroid Dan Anda >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    6 Cara Bagaimana Biovco Boleh Membantu Mengatasi Hipotiroid ~ Tiroid Dan Anda >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    6 Cara Bagaimana Biovco Boleh Membantu Mengatasi Hipotiroid ~ Tiroid Dan Anda >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    BalasPadam